Życie seksualne naszych rodaków

Ciągle chcą nas leczyć

32 proc. Polaków uważa, że osoby homoseksualne powinny mieć możliwość zalegalizowania swojego związku, 42 proc. nie ma nic przeciwko możliwości wspólnego rozliczania podatku, a co czwarty Polak uznaje kontakty jednopłciowe za normalne - znamy już wyniki raportu "Seksualność Polaków 2011", przeprowadzonego na zlecenie Polpharmy przez profesora Zbigniewa Izdebskiego oraz TNS OBOP na grupie 3206 osób. Są też i złe wieści: 35 proc. badanych uważa, że zmiana orientacji jest możliwa, a 25 proc. chce nas leczyć.

Obraz seksualnego życia Polaków z roku na rok przedstawia się coraz lepiej: 68 proc. badanych jest zadowolonych ze swojego życia seksualnego, niezadowolonych jest tylko 9 proc. 46 proc. badanych Polaków w wieku 15-49 pozostaje w związku małżeńskim, w związkach nieformalnych żyje 22 proc. badanych, z czego 28 proc. tych osób deklaruje, że związek małżeński ma w planach. Warto też przywołać wyniki dotyczące oceny małżeństwa: 26 proc. badanych osób uważa, że ślub nie jest potrzebny, 21 proc. - że nie gwarantuje trwałości związku. Jesteśmy też coraz wierniejsi.

Ciekawie prezentują się wyniki dotyczące homoseksualności. Okazuje się, że chociaż co czwartego Polaka nie oburzają kontakty homoseksualne to jednak 35 proc. uważa, że osoby czujące pociąg do tej samej płci powinny starać się zmienić swoje upodobania, a 25 proc. chce nas leczyć. Prof. Izdebski podkreślił jednak, że badania pokazały, iż "Wiele osób badanych tak naprawdę w ogóle nie wie, jaki mieć stosunek do tej grupy".

(md)

Dodano: 24. listopada 2011
 


podoba mi się (28) nie podoba mi się (4)
Jeśli chcesz określić że podoba Ci się lub nie najpierw się zaloguj.





strony:   1 2
wueska (25) Warszawa   2011.11.25 11:34
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 0
 
jack34 (39) Wrocław wczoraj 23:40
cytuj zgłoś 1 0

wueska:
Bardzo pozytywne wyniki moim zdaniem!
A co do tych: "35 proc. badanych uważa, że zmiana orientacji jest możliwa, a 25 proc. chce nas leczyć" to myślę, że wynika to z niewiedzy (kłania się edukacja seksualna w szkole - konieczność!), bo i skąd szary człowiek niezainteresowany tematem miałby wiedzieć, że to bzdury? Jak kościół cały czas wkłada w głowy co innego?
Ale uważam, że świadczy to też o tym, że pokrętnie bo pokrętnie ale chcą dla osób homoseksualnych jak najlepiej. Bo jeśli takie osoby myślą, że leczenie jest możliwe to w ich przekonaniu jest to najlepsze wyjście dla takiego człowieka. Myślę, że gdyby wiedza na temat homoseksualizmu była coraz bardziej powszechna to coraz szybciej następował by postęp.


Chcą jak najlepiej... Haha, naprawdę, lepszego komentarza nie czytałem. Tak, masz rację- nacjonaliści, drechy, Rydzyk, Kościół, Cameron i jemu podobni też chcą dla nas jak najlepiej... Czytam te komentarze i nie wierzę...
 


Myślisz, że 35% społeczeństwa to drechy? Gratuluję... Grupy, które wymieniłeś najbardziej rzucają się w oczy metodami działania, ale sądzę, że większość z tych 35% to "szarzy" obywatele bez podstawowej wiedzy o temacie.
 
sumire-san (27) Kraków   2011.11.25 10:36
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 0
 
Szkoda tylko, że tytuł tego newsa jest niespójny z jego treścią.
 
rabitter (32)   2011.11.25 10:16
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 0
 
ondraszek50:
Moim zdaniem te 25 % to ludzie zwiazani z PIS.
 

To porozmawiaj z członkami i wyborcami PO - tam pod tym względem wcale nie jest dużo lepiej niż w PiS. Jedyna różnica to taka że w PiS są homofobiczni i nie ukrywają tego, a w PO jest homofobia skryta, moim zdaniem jeszcze gorsza bo ukryta i zdradliwa. Kiedyś czytałem wyniki ankiety, w której kilkadziesiąt procent posłów SLD uważało homoseksualizm za coś nienormalnego i niepożadanego.... Zatem bez względu na partię, wszędzie homofobi są.


Co do edukacji, to niech to będzie dobra edukacja - bo obecnie kształcimy homofobów - poczytajcie podręczniki do gimnazjum. Problemem są też nauczyciele - bardzo często tacy którzy pokończyli studia WDŻ na uczelniach katolickich. Nikt nie sprawdza w jaki sposób uczą, jakie treści przekazują.
 
natan04 przyjaciel IS (29) Racibórz   2011.11.24 23:41
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 0
 
engaged:
Ciekawe czy któraś osoba z tych 35% próbowała kiedyś zmienić swoją orientację skoro mówią, że jest to możliwe?
Dane pokazują, że co najmniej 35% osób trzeba wyedukować, a 25% trzeba wyleczyć z homofobii :)
 


Szacun... za trafną interpretację wyników badania ;)
 
jack34 (40) Wrocław   2011.11.24 23:40
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 0
 
wueska:
Bardzo pozytywne wyniki moim zdaniem!
A co do tych: "35 proc. badanych uważa, że zmiana orientacji jest możliwa, a 25 proc. chce nas leczyć" to myślę, że wynika to z niewiedzy (kłania się edukacja seksualna w szkole - konieczność!), bo i skąd szary człowiek niezainteresowany tematem miałby wiedzieć, że to bzdury? Jak kościół cały czas wkłada w głowy co innego?
Ale uważam, że świadczy to też o tym, że pokrętnie bo pokrętnie ale chcą dla osób homoseksualnych jak najlepiej. Bo jeśli takie osoby myślą, że leczenie jest możliwe to w ich przekonaniu jest to najlepsze wyjście dla takiego człowieka. Myślę, że gdyby wiedza na temat homoseksualizmu była coraz bardziej powszechna to coraz szybciej następował by postęp.
 

Chcą jak najlepiej... Haha, naprawdę, lepszego komentarza nie czytałem. Tak, masz rację- nacjonaliści, drechy, Rydzyk, Kościół, Cameron i jemu podobni też chcą dla nas jak najlepiej... Czytam te komentarze i nie wierzę...
 
blue (17) Tarnów   2011.11.24 22:51
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 0
 
rojza_genendel:
"Są też i złe wieści: 35 proc. badanych uważa, że zmiana orientacji jest możliwa..."
A nie jest? Znam osoby którym raz, dwa razy, lub więcej samo z siebie się odmieniło :-)
 

może są bi i dla tego ;)
 
rojza_genendel przyjaciel IS (31) Kraków   2011.11.24 22:31
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 1
 
"Są też i złe wieści: 35 proc. badanych uważa, że zmiana orientacji jest możliwa..."
A nie jest? Znam osoby którym raz, dwa razy, lub więcej samo z siebie się odmieniło :-)
 
wueska (25) Warszawa   2011.11.24 20:17
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 0
 
Bardzo pozytywne wyniki moim zdaniem!
A co do tych: "35 proc. badanych uważa, że zmiana orientacji jest możliwa, a 25 proc. chce nas leczyć" to myślę, że wynika to z niewiedzy (kłania się edukacja seksualna w szkole - konieczność!), bo i skąd szary człowiek niezainteresowany tematem miałby wiedzieć, że to bzdury? Jak kościół cały czas wkłada w głowy co innego?
Ale uważam, że świadczy to też o tym, że pokrętnie bo pokrętnie ale chcą dla osób homoseksualnych jak najlepiej. Bo jeśli takie osoby myślą, że leczenie jest możliwe to w ich przekonaniu jest to najlepsze wyjście dla takiego człowieka. Myślę, że gdyby wiedza na temat homoseksualizmu była coraz bardziej powszechna to coraz szybciej następował by postęp.
 
ondraszek50 (54) Gory Sowie   2011.11.24 18:29
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 0
 
Moim zdaniem te 25 % to ludzie zwiazani z PIS.
Gdyby nie politycy to z pewnoscia tolerancja przychylna mniejszosci seksualnej bylaby wiele lepsza. Dzisiaj pisalem z przyjacielem z Holandi . Stwierdzil ze Ludnosc Holenderska popiera oraz toleruje gejow lub inaczej mniejszosc seksualna. Wiekszosciowymi wrogami gejow Holenderskich sa imigranci z krajow muzulmanskich. Powiedzialem mu by nauczyli muzulmanow tolerowac to co Holenderskie a jesli nie to ich poprosic o wyjazd do swych krajow. Co do Polski to bym powiedzial tym w czerni by wyjechali tam gdzie ich rzad czyli Watykan.
 
jack34 (40) Wrocław   2011.11.24 14:51
cytuj    zgłoś    podoba sięnie podoba się 1
 
Nawet jeśli orientację można zmienić, to co z tego? Ja nie zamierzam, bo się czuję w niej świetnie. Powtórzę po raz setny, a może i tysięczny- kolejny raz "normalni" Polacy chcą decydować o mnie i moim życiu. Jedyne jak mogę na to odpowiedzieć, to śmiech.
 
strony:   1 2

Ostatnie newsy 


Protest: TVN24, Wyborcza, UM o Marszu w Krakowie Rozpowszechnianie nieprawdy? O krakowskim feminizmie u Grodzkiej Jutro kolejne spotkanie "U Grodzkiej na Brackiej" Pilne: druga ustawa w Sejmie! Ustawa o umowie związku partnerskiego złożona do laski marszałkowskiej Homoseksualność jak gwałt? Homofobia w programie n... KPH interweniuje ws. programu nauczania dla pielęgniarek i położnych
 

Inne tematy 

Podobnie otagowane newsy 


Telewizja w USA coraz bardziej tęczowa? 5. raport GLAAD Polacy coraz bardziej tolerancyjni, politycy mniej? Sondaż "Gazety Wyborczej" oraz komentarz PO ILGA Europe: 2 punkty dla Polski... Tęczowa mapa Europy Lesbijki: niewidocznie (dla) społeczności Jak im się żyje w małych miejscowościach?
 




Zaloguj się
konto:
hasło:
» logowanie

Zaloguj Zaloguj
» zarejestruj się za darmoi skorzystaj z wszystkich funkcji naszego portalu randka gej książki les gej lgbt

 
teraz wszystkich online: 105
Mamy już 79061 zarejestrowanych użytkowników.
Dołącz do największej społeczności gej&les w Polsce!

patronat




      czas generowania: 0.027 s.